domingo, julio 22, 2012 Comment0 Comments

Huumm!
Per a que disfruten el eivisencs, ja està ací el supersolet


Aquest estiu em estat a Eivissa, que es una illa, o siga,
platjes i solet per un tubo.
I com a bons platjerets, em fet la feina que ens tocava,
A LA BARTOLA TOT LO DIA!




També em tingut temps de fer-se alguna foto al cap de St. Antoni,
que es un teniem l´hotel, i que totes les vesprades veiem
com el solet s´amagava dins laigua,
veges tu, no hi havia un altre lloc per on fugir.

 Tambe em estat a una altra illa mes xicoteta, que es diu Formentera,
on les platjes pareixien piscines a no ser per que estava l´areneta,
jo no ho hagués endevinat.
 I com no, també eixiem per les nits, a vore l´ambientet eivisenc,
que mola mogolló, tots ballant amb la musiqueta i vestits
de manera molt estranya, lo dit, superguay.
Un d´eixos dies, un dibuixant em va fer una caricatura,
i encara estic rient-me de lo xula que va eixir.

 I com no podia ser menys, vaig tornar tot emPacharat, 
que es una paraula que s´ha inventat el papi,
i que ve de la col.lecció de pulseretes i vestuari
que em varem comprar a l´illa.

Per cert, açò de pujar a l´avio, com si ho fera tots el dies,
jo trobe que a l´altra l´hi dic al pilot si em deixa pilotar.

0 comentarios:

Datos personales

Plantilla original blogspot modificada por plantillas blog