viernes, diciembre 24, 2010 Comment0 Comments

Durant tot el mes de Desembre, hem estat practicant
per a no tindre-li por al Pare Noel i també ens hem aprés
alguna que altra nadalenca.

Ja ha arribat el dia i l´entrenament a donat el seu fruit,
xe tu, ni una llagrimeta, ni tan sols una bota, soc un campió.

I com ens hem portat molt be, el Pare Noel ha descarregat
mig trineu entre casa dels papis i casa dels tiets.

També hem despedit l´any amb un cotilló improvisat,
la veritat es que açò també m´agrada, Jo trobe
que tot el que siga jaleo, a mi hem flipa.

I ja arribava el dia gros, despres de tot el nadal esperant-los,
ja estaven ací, i pel que es veu , els pajes han parlat molt be
de nosaltres, per que han vingut carregats.
Primerament, el rei Melxor, hens va deixar entreveure
el que hens esperava en arribar a casa.

I no hens va defraudar, per casa de les ueles ja havien passat,
i la veritat es que no se quants camells van utilitzar, però
pel montó de regals que hens han dut, de segur que han estat uns quants.

La veritat, es que no trobe Jo, que hens portem tant be,
pero qui soc Jo, per a discutir-li als Senyors Reis.

Ja tansols quedava començar a jugar,
pero açò ho varem deixar per a l´endemà.
I ben matinet, no siga que s´els agueren endut.

Aquest Rei, no es deu de fiar massa de mi, i si no fixeu-se
en el toll de trastos que m´ha portat per a pujar a la bici,
este tio no sap , que Jo controle mogolló.

Ja estic pensant, quan desmontarem les rodetes.

0 comentarios:

Datos personales

Plantilla original blogspot modificada por plantillas blog